Hoorn - Hoorn-Terschelling - Faciliteiten-3
Hoorn - Hoorn-Terschelling - Faciliteiten-3

Een nieuw boekingssysteem

Wat verandert er voor jou?

Belangrijke wijzigingen

Sinds eind 2024 hebben we een nieuw boekingssysteem. Tijdens het boeken en op de zuilen ziet het er misschien net iets anders uit dan je gewend was. Welke belangrijke veranderingen zijn handig om te weten?

Inloggen

1. Tijdens het online reserveren hoef je niet meer in te loggen. Aan de hand van je emailadres wordt je boeking aan je reeds bestaande account gekoppeld. Als je nog geen account hebt, dan wordt er automatisch een account voor je aangemaakt.

2. Aanmelden op de zuil bij aankomst gaat voortaan met je mailadres en je reserveringsnummer. Je hebt dus geen wachtwoord meer nodig.

3. Na (aan)betaling ontvang je een email die toegang geeft tot de omgeving waar je jouw reserveringsgegevens kunt inzien. Hier log je in met alleen je mailadres. Vervolgens wordt er om een verificatiecode gevraagd. Deze wordt op dat moment met een mailtje naar je toegestuurd zodat je hiermee kunt inloggen.

Verblijf verlengen

Je kan niet meer bij aankomst op de zuil je verblijf verlengen met extra overnachtingen. Hoe regel je dit dan?

  • Tijdens je online reservering meteen het juiste overnachtingen op te geven, of
  • Door voorafgaand of tijdens de verblijf contact op te nemen met het klantcontactcentrum (030-6977749 of logerenbijdeboswachter@staatsbosbeheer.nl) zodat zij dit in jouw boeking kunnen verwerken mits er nog plek voor je is. Let op: in het weekend is het klantcontactcentrum niet bereikbaar, doe dit dus tijdens kantooruren.

Plek wijzigen

Je kan niet meer bij aankomst op het kampeerterrein je kampeerplek wijzigen. Wil je zelf bepalen op welke plek je gaat staan? Dat kan op twee manieren:

  • Door tijdens het boeken te kiezen voor een voorkeursplek, of
  • Door voorafgaand aan vertrek contact op te nemen met het klantcontactcentrum (030-6977749 of logerenbijdeboswachter@staatsbosbeheer.nl) zodat zij een voorkeursplek aan jouw boeking kunnen toevoegen. Let op: in het weekend is het klantcontactcentrum niet bereikbaar, doe dit dus tijdens kantooruren.